JESSIE J

Rabu, 07 Juli 2010

10 things u don't know about me...

10 Things, You don't know about me!

1. suka lupa markir kendaraan saya dimana...
2. suka lupa bawa dompet, handphone...
3. Lupa naruh kunci dimana..(at least I feel lost my key for twice per day..)
4. lupa besok kuliah jam berapa...
5. gw paling males ngapalin jalan dan jadwal kuliah (nnt inget sndiri klo udah biasa)...
6. I don't like if there is a man,( out of my room.. disturb me! I can't go to toilet or kitchen)
7. I learn to speak british dialect for 2 years, and until now, I am not fluently enough to speak with this way... and I need to watch something in other I can speak well...
8. I don't even like to use nail color for 3-24 hours..
9. I hate a man which is use tiny Jeans, up pants, terrify tiny T-shirt, Weird Leather Jacket (I guess you know what "leather jacket" shape that I mean), and bad hoodie jacket (I mean, if Hoodie jacket doesn't fit in his body, they'll look like ALAY, if it's fit, it's will look cool enough), or use thick jacket in the middle of HOT afternoon...c-o-m-e_o-n?!

10. I love a Simple and tidy Man, which is use a simple Shirt, simple long pants, use simple backpack, and Know what time he had to shut his mouth, and when he could open his mouth...


dan tambahan....
semua orang punya cara berpikir sndiri2,,,
pilihan untuk mnjalani sesuatu yang brbeda walaupun tjuannya sama...
dan bila ada ssuatu yang sudah trlalu banyak melenceng dari jalan pikiran saya... saya GAG suka itu...
saya butuh, sesuatu hal yg kecil saja, tp optimal, saya gag perlu janji anda2 sekalian untuk membangun istana disini, kalau mmbangun pondasi yang kuat saja belum sanggup...

janji besar tp tidak Optimal, hanya buang2 waktu saya saja...
sungguh!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar